Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY KSIĘGOWY w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11

Wstęp do informacji:
BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
KSIĘGOWY w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
Data wytworzenia:
21-02-2025

Proponowany termin zatrudnienia: marzec - kwiecień 2025 r.

Data ogłoszenia naboru 21.02.2025 r.

Termin składania dokumentów: 04.03.2025 r.

Wymiar czasu pracy – 1 etat

I. Wymagania niezbędne:

Kandydat powinien:

  1. posiadać obywatelstwo polskie;
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
  3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
  4. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na ww. stanowisku tj. wykształcenie wyższe oraz 2 letni staż pracy.

II. Wymagania dodatkowe:

Kandydat powinien:

  1. posiadać wykształcenie z zakresu ekonomii, rachunkowości;
  2. posiadać znajomość aktów prawnych stosowanych na stanowisku pracy tj.:
    • ustawy z dnia z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
    • ustawy z dnia z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
    • ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim;
    • rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej;
    • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego;
    • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
    • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    • ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
    • ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych;
  3. wykazywać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością;
  4. posiadać zdolność analitycznego myślenia;

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie wydatków Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej;
  2. Ewidencja budżetowa i bilansowa wydatków Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej;
  3. Dekretacja oraz kontrola formalno–rachunkowa dokumentów księgowych;
  4. Ewidencja i weryfikacja zobowiązań;
  5. Obsługa finansowa jednostek pomocniczych Gminy Sępólno Krajeńskie i rozliczanie funduszu sołeckiego;
  6. Kontrola rachunkowa udzielanych i otrzymanych dotacji;
  7. Kontrola formalno–rachunkowa projektów finansowanych ze środków UE;
  8. Inwentaryzacja kont księgowych;
  9. Obsługa rachunków bankowych, sporządzanie przelewów bankowych w zakresie wydatków Urzędu Miejskiego jako jednostki;
  10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, bilansowych w zakresie prowadzonej ewidencji wydatków;
  11. Przygotowanie projektów zmian budżetowych;
  12. Wprowadzanie i aktualizowanie danych zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Sępólno Krajeńskie z zakresu Referatu Finansowego;
  13. Archiwizacja dokumentów dot. zajmowanego stanowiska;
  14. Przestrzeganie przepisów ujętych w:
  • Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  • ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

III. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  7. oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  10. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”;
  11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
  12. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

IV. Warunki pracy:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat. Miejsce pracy na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim (budynek wyposażony w windę). Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

V. Wskaźnik zatrudnienia:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2025 r. w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

VI. Dostarczenie dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10  z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – księgowy w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.” od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania tj. w poniedziałek, środę, czwartek od godz. 7:30 do godz. 15:30, we wtorek od godz. 7:30 do godz. 16:00, w piątek od godz. 7:30 do godz. 15:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w terminie do dnia 04.03.2025 r.

Dokumenty aplikacyjne opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z Ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej) można składać drogą elektroniczną na skrzynkę sekretariat@gmina-sepolno.pl bądź skrzynkę aplikacji e-puap na koncie Gminy Sępólno Krajeńskie w terminie do dnia 04.03.2025 r.

VII. Dodatkowe informacje:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie (ważna data wpływu do Urzędu, data stempla pocztowego w przypadku wysłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego, data wpływu na elektroniczną skrzynkę pocztową oraz skrzynkę aplikacji e-puap w przypadku wysłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gmina-sepolno.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.

VIII. Informacja dot. dokumentów aplikacyjnych:

  1. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty aplikacyjne osób, które zostały umieszczone w protokole zgodnie z § 11 ust. 2 pkt 1 regulaminu, zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy o pracę z osobą wyłonioną w drodze naboru;
  3. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 1 miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym terminie dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.

 

DOCXKLAUZULA INFORMACYJNA W PROCESIE REKRUTACJI.docx (21,87KB) 
DOCKWESTIONARIUSZ OSOBOWY.doc (42,50KB) 
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego