Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja o podjęciu przez Radę Miejską w Sępólnie Krajeńskim uchwały Nr III/22/2024 z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zlokalizowanego przy ulicy Bajkowej w Sępólnie Krajeńskim.

W sprawie:
podjęcia przez Radę Miejską w Sępólnie Krajeńskim uchwały Nr III/22/2024 z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zlokalizowanego przy ulicy Bajkowej w Sępólnie Krajeńskim
Rodzaj:
inwestycje
Rok podjęcia:
2024
Kadencja:
2024-2029
Data wydania:
18-07-2024
Status:
Obowiazujący
Nr obwieszczenia:
IRG.6721.2.2024
Uwagi:
-

Sępólno Krajeńskie, dnia 18 lipca 2024 r.

OBWIESZCZENIE

 

BURMISTRZA SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO

 

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

oraz opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.

 

          Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),

z a w i a d a m i a m

o podjęciu przez Radę Miejską w Sępólnie Krajeńskim uchwały Nr III/22/2024 z dnia
26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zlokalizowanego przy ulicy Bajkowej w Sępólnie Krajeńskim.

          Zainteresowani mogą składać wnioski do w/w opracowania w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w terminie 21 dni od dnia ukazania się ogłoszenia. Wniosek należy złożyć na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego zamieszczonym na stronie: www.bip.gmina-sepol.pl w zakładce: planowanie przestrzenne. 

          Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania
albo siedziby oraz poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

 

            Zgodnie z art. 39 ust.1 w związku z art. 3 ust. 1 pkt 11 i pkt 14, art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),

i n f o r m u j ę

o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w/w dokumentu planistycznego.

 

Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, pokój nr 7g oraz mogą składać uwagi i wnioski do opracowywanego dokumentu w terminie 21 dni od dnia ukazania się ogłoszenia.

Uwagi i wnioski zgodnie z art. 40 w/w ustawy mogą być składane w formie pisemnej,
ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Uwagi i wnioski rozpatrzone zostaną przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.

Zgodnie z art. 41 w/w ustawy uwagi i wnioski złożone po upływie terminu określonego
w ogłoszeniu pozostaną bez rozpatrzenia.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04 maja 2016 r.) informuję, że:

  1. administratorem danych osobowych dot. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest Gmina Sępólno Krajeńskie, reprezentowana przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego;
  2. kontakt z inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim możliwy jest pod numerem telefonu: 52 389 42 32
    lub adresem e-mail: iodo@gmina-sepolno.pl
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzania aktu planistycznego oraz na potrzeby związanego z tym celem postępowania administracyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Dane szczegółowe dot. przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją w/w ustawy znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego
w Sępólnie Krajeńskim.

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego