Nabór na stanowisko intendentka/ki z obsługą sekretariatu w Gminnym Przedszkolu nr 3 w Sępólnie Krajeńskim
I. Adres jednostki:
Przedszkole Gminne nr 3, ul. Targowa 4B, 89-400 Sępólno Krajeńskie
II. Stanowisko: intendenta/ki z obsługą sekretariatu
III. Wymiar zatrudnienia, czas trwania umowy:
- pełen etat - 40 godz. tygodniowo,
- umowa na czas określony, przewidywane zatrudnienie: od sierpnia 2023 r.
IV. Zakres podstawowych czynności:
- Planowanie i układanie jadłospisów w oparciu o dietę dziecka z uwzględnieniem wieku, preferencji żywieniowych, chorób, nietolerancji żywieniowych dzieci.
- Przygotowanie jadłospisu dla dzieci i rodziców.
- Zakup produktów żywnościowych do przygotowywanych posiłków.
- Zakup produktów czystościowych i gospodarczych.
- Kontrolowanie właściwego pobierania i przechowania próbek pokarmowych.
- Prowadzenie magazynu i dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zapewnienie bezpieczeństwa i jakości żywności – przestrzeganie Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) i Dobrej Praktyki Produkcyjnej – zasad systemu HACCP.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z odpłatnością za żywienie i pobyt dzieci w przedszkolu.
- Przestrzeganie dziennej stawki żywieniowej.
- Przestrzeganie terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie oraz właściwe ich przechowanie.
- Nadzór nad funkcjonowaniem urządzeń i dobrym systemem wyposażenia.
- Obsługa interesantów, opieka nad sekretariatem.
- Przygotowywanie pism urzędowych i ich wysyłanie.
- Prowadzenie dziennika korespondencji.
- Udzielanie niezbędnych informacji rodzicom także telefonicznie.
- Wykorzystywanie programów Microsoft Word, Microsoft Excel oraz programów specjalistycznych.
- Prowadzenie ewidencji przydziału odzieży ochronnej i roboczej.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
- Prowadzenie w sposób rzetelny ewidencji pozostałych środków trwałych i wyposażenia w księgach inwentarzowych.
- Przechowywanie gwarancji i instrukcji obsługi sprzętu przedszkola.
- Dokonywania oznakowania środków trwałych, w księdze inwentarzowej.
- Wykonywanie czynności i poleceń zleconych przez dyrektora przedszkola wynikających z organizacji pracy placówki.
- Współpraca z zespołem przedszkola – wymiana doświadczeń i wspólne działania na rzecz dzieci i ich rodziców.
- Działania na rzecz środowiska lokalnego.
V. Wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie w zakresie dietetyki lub specjalisty w zakresie żywienia.
- Znajomość zasad zdrowego żywienia dzieci.
- Dobra znajomość obsługi komputera.
Wymagania pożądane:
- Ukończone dodatkowe kursy, szkolenia z zakresu dietetyki lub żywienia.
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanychz przygotowywaniem jadłospisów i programów żywieniowych.
VI. Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.
- Opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej – CV (według załącznika nr 1).
- Dokumenty potwierdzające kwalifikacje (kserokopie potwierdzone za zgodność kopii z oryginałem).
- Dokumenty potwierdzające dodatkowe formy doskonalenia (kserokopie potwierdzone za zgodność kopii z oryginałem).
- Kserokopie świadectw pracy z wszystkich poprzednich miejsc zatrudnienia.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według załącznika nr 2).
- Zaświadczenie lub oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku intendenta/ka z obsługą sekretariatu.
- Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim.
- Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia naboru na ww. stanowisko.
VII. Inne informacje:
- O zakwalifikowaniu się na rozmowę kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
- Wyniki naboru zostaną ogłoszone na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Oferty należy składać w Gminnym Przedszkolu Nr 2 „Bajka”, ul. Bajkowa 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie w terminie od 05.07.2023 r. do 13.07.2023 r. w godzinach 08:00 – 15:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko intendenta/ki z obsługą sekretariatu” do Gminnego Przedszkola nr 3 w Sępólnie Kraj.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Przebieg pracy zawodowej – CV.docx (16,85KB)
Załącznik nr 2 - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę.docx (16,29KB)
Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna.pdf (100,86KB)