- Burmistrz">BURMISTRZ
- Obwieszczenia
Budowa farmy fotowoltaicznej o łącznej mocy 130MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. 139/5, 158/7, 158/6, 155/2, 139/1, 139/4 obręb Jazdrowo gmina Sępólno Krajeńskie oraz na działkach o nr ewid. 238/8, 100/8 obręb Iłowo gmina Sępólno Krajeńskie
Sępolno Kraj. 2024-06-10
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 29, 30, 33 ust. 1, 34, 35 w związku z art. 79 ust. 1 oraz 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1094) w związku z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
podaje do publicznej wiadomości
informację o możliwości zapoznania się z uzupełnieniem raportu o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa farmy fotowoltaicznej o łącznej mocy 130MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. 139/5, 158/7, 158/6, 155/2, 139/1, 139/4 obręb Jazdrowo gmina Sępólno Krajeńskie oraz na działkach o nr ewid. 238/8, 100/8 obręb Iłowo gmina Sępólno Krajeńskie”
oraz o możliwości składania uwag i wniosków do ww. przedsięwzięcia i całej zgromadzonej dokumentacji.
Inwestorem przedsięwzięcia jest firma DME PV Sp. z o.o., która złożyła wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Jednocześnie informuję, że:
1. Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tej sprawie jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego, organem właściwym do uzgodnienia warunków realizacji inwestycji jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sępólnie Krajeńskim
2. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w przez okres 30 dni tj.11 czerwca 2024r. do 10 lipca 2024r. r. w pokoju nr 7b, w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00.
3. Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w terminie określonym w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia.
4. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
5. Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu określonego w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia pozostaną bez rozpatrzenia.
6. Miejscem składania uwag i wniosków jest siedziba Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.
7. Informacja o analizie i odniesieniu do złożonych uwag i wniosków będzie miała miejsce w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydawanej przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.
Z up. Burmistrza
mgr Anna Sotkiewicz-Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego