BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PODINSPEKTORA DS. INWESTYCJI
w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim,
89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
Proponowany termin zatrudnienia: KWIECIEŃ 2024 r.
Termin składania dokumentów: 10.04.2024r.
Wymiar czasu pracy – 1 etat
Rodzaj umowy o pracę – umowa na czas określony, do dnia powrotu pracownika z usprawiedliwionej nieobecności.
1. Wymagania niezbędne:
Kandydat powinien:
1)posiadać obywatelstwo polskie,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) posiadać kwalifikacje zawodowe tj.: wykształcenie średnie i co najmniej 2 – letni staż pracy albo wykształcenie wyższe,
2. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane uprawnienia budowlane,
2) mile widziany co najmniej 6- miesięczny staż pracy w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z budownictwem lub obszarach pokrewnych,
3) posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
4) wykazywać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością,
5) posiadać zdolność analitycznego myślenia,
6) posiadać prawo jazdy kat B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) planowanie, przygotowanie i koordynowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie,
2) sprawdzanie dokumentacji technicznych, prowadzenie i kompletowanie dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych,
3) zlecanie opracowania dokumentacji projektowych na potrzeby realizacji zadań inwestycyjnych,
4) udział w przekazywaniu placu budowy i odbiorze robót,
5) rozliczanie realizowanych zadań inwestycyjnych,
6) zgłaszanie organom nadzoru budowlanego zakończenia robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
7) składnia wniosków dotyczących zadań inwestycyjnych do organów administracji architektoniczno-budowlanej celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
8) udział w pracach komisji przetargowej,
9) opracowanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie gminy i wieloletniej prognozie finansowej, sporządzanie okresowych sprawozdań i ich realizacja,
10) składanie sprawozdań związanych z aglomeracją Sępólna Krajeńskiego.
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV).
5. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu 052 389 42 51.