Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PODINSPEKTORA DS. INWESTYCJI

Wstęp do informacji:
BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PODINSPEKTORA DS. INWESTYCJI
Data wytworzenia:
29-03-2024

BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO
OGŁASZA NABÓR
NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ
PODINSPEKTORA DS. INWESTYCJI

w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim,
89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11

Proponowany termin zatrudnienia: KWIECIEŃ 2024 r.
Termin składania dokumentów:  10.04.2024r.
Wymiar czasu pracy – 1 etat
Rodzaj umowy o pracę – umowa na czas określony, do dnia powrotu pracownika z usprawiedliwionej nieobecności.


1.    Wymagania niezbędne:
Kandydat powinien:

  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. posiadać kwalifikacje zawodowe tj.: wykształcenie średnie i co najmniej 2 – letni staż pracy albo wykształcenie wyższe,

2. Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane uprawnienia budowlane,
  2. mile widziany co najmniej 6- miesięczny staż pracy w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z budownictwem lub obszarach pokrewnych,
  3. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
  4. wykazywać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością,
  5. posiadać zdolność analitycznego myślenia,
  6. posiadać prawo jazdy kat B.

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. planowanie, przygotowanie i koordynowanie zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie,
  2. sprawdzanie dokumentacji technicznych, prowadzenie i kompletowanie dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych,
  3. zlecanie opracowania dokumentacji projektowych na potrzeby realizacji zadań inwestycyjnych,
  4. udział w przekazywaniu placu budowy i odbiorze robót,
  5. rozliczanie realizowanych zadań inwestycyjnych,
  6. zgłaszanie organom nadzoru budowlanego zakończenia robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
  7. składnia wniosków dotyczących zadań inwestycyjnych  do organów administracji architektoniczno-budowlanej celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
  8. udział w pracach komisji przetargowej,
  9. opracowanie programów i planów inwestycji gminnych,  wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie gminy i wieloletniej prognozie finansowej, sporządzanie okresowych sprawozdań i ich realizacja,
  10. składanie sprawozdań związanych z aglomeracją Sępólna Krajeńskiego.

4. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV).

5. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu 052 389 42 51.  

 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego