- Burmistrz">BURMISTRZ
- Obwieszczenia
Obwieszczenie - Budowa budynków handlowo-usługowych z parkingiem zjazdami, trafostacjami, wiatami na odpady, pylonami reklamowymi, murkami oporowymi, zbiornikami na wodę p.poż. i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. 92/4, 192/2, 192/5, 192/8, 192/9, 192/10, 192/11, 192/12, 192/13 położonych w obrębie 0005 Sępólno Krajeńskie
IRG.6220.15.2023 Sępolno Kraj. 2023-12-05
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 33 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 1 oraz 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094ze zm.) w związku z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 997 ze zm.), Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
podaje do publicznej wiadomości
informację o możliwości zapoznania się z przedłożonym raportem o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa budynków handlowo-usługowych z parkingiem zjazdami, trafostacjami, wiatami na odpady, pylonami reklamowymi, murkami oporowymi, zbiornikami na wodę p.poż. i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. 92/4, 192/2, 192/5, 192/8, 192/9, 192/10, 192/11, 192/12, 192/13 położonych w obrębie 0005 Sępólno Krajeńskie” oraz o możliwości składania uwag i wniosków do ww. przedsięwzięcia i całej zgromadzonej dokumentacji. Inwestorem przedsięwzięcia jest firma JF Logistyka Sp. z o.o.z Warszawy- pełnomocnik P. Tomasz Gwiazdowski, która złożyła wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Jednocześnie informuję, że:
1. Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tej sprawie jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego, organem właściwym do uzgodnienia warunków realizacji inwestycji jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy.
2. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w przez okres 30 dni tj. od 6 grudnia 2023 r. do 5 stycznia 2024r. w pokoju nr 7b, w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00.
3. Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w terminie określonym w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia.
4. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
5. Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu określonego w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia pozostaną bez rozpatrzenia.
6. Miejscem składania uwag i wniosków jest siedziba Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.
7. Informacja o analizie i odniesieniu do złożonych uwag i wniosków będzie miała miejsce w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydawanej przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.
Z up. Burmistrza
mgr Anna Sotkiewicz-Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
Otrzymują:
- Tablica ogłoszeń UM w Sępólnie Krajeńskim
- Tablica Ogłoszeń SM Osiedla nr 1
- www.bip.gmina-sepolno.pl
- www.ekoportal.gov.pl