Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DYREKTOR w Zakładzie Obsługi Oświaty Samorządowej, 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11

Wstęp do informacji:
BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DYREKTOR w Zakładzie Obsługi Oświaty Samorządowej, 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
Data wytworzenia:
17-04-2025

Proponowany termin zatrudnienia: 29 lipca 2025 r.

Data ogłoszenia naboru 17.04.2025 r.

Termin składania dokumentów: 28.04.2025 r.

Wymiar czasu pracy – 1 etat

I. Wymagania niezbędne:

Kandydat powinien:

  1. posiadać obywatelstwo polskie;
  2. posiadać pełną  zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
  3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
  4. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5.  posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na ww. stanowisku tj. wykształcenie wyższe oraz 5 letni staż pracy.

II. Wymagania dodatkowe:

Kandydat powinien:

  1. posiadać wykształcenie z zakresu: zarządzania oświatą, administracji, ekonomiczne  lub prawnicze.
  2. posiadać znajomość aktów prawnych stosowanych na stanowisku pracy tj.:
    1. ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela;
    2. ustawy  z dnia14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe;
    3. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    4. ustawy z dnia 26 czerwca 197 4 r. Kodeks pracy;
    5. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
    6. ustawy  z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
    7. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego;
    8. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
    9. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
  3. wykazywać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością;
  4. posiadać zdolność analitycznego myślenia;
  5. posiadać umiejętność zarządzania zespołem.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. kierowanie pracą Zakładu Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim,
  2. opracowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów i innych dokumentów związanych z zakresem działania Zakładu Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim,
  3. prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Gminę Sępólno Krajeńskie funkcji organu prowadzącego dla placówek oświatowych,
  4. organizowanie i przeprowadzanie procedury konkursowej na wolne stanowiska dyrektorów placówek oświatowych oraz na  stanowiska urzędnicze,
  5. organizowanie postępowań egzaminacyjnych na stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego,
  6. weryfikacja danych do systemu informacji oświatowej po stronie organu prowadzącego,
  7. nadzór nad realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,
  8. nadzorowanie procesu rekrutacji uczniów do szkół i przedszkoli,
  9. nadzorowanie dowozu uczniów do szkół , w tym uczniów niepełnosprawnych,
  10. nadzorowanie nad projektami planów budżetowych gminnych jednostek oświatowych,
  11. prowadzenie prac związanych dofinansowaniem dokształcania nauczycieli,
  12. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem sieci szkół,
  13. sporządzanie analiz i sprawozdań dotyczących oświaty,
  14. analizowanie i przedkładanie Burmistrzowi  Sępólna Krajeńskiego propozycji i wniosków dotyczących arkuszy organizacyjnych gminnych  placówek oświatowych,
  15. sporządzanie raportu o stanie oświaty,
  16. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej okresowej oceny pracy dyrektorów placówek oświatowych,
  17. rozliczanie wykorzystania dotacji na realizację zadań oświatowych,
  18. koordynowanie i kontrolowanie realizacji zadań wynikających z uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń i poleceń Burmistrza Sępólna Krajeńskiego,
  19. inne zadania bieżące wynikające z zakresu działania jednostki.
  20. Przestrzeganie przepisów ujętych w:
  1. Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  2. ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

III. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – curriculum vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  7. oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  10. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”;
  11. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

IV. Warunki pracy:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat. Miejsce pracy na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim (budynek wyposażony w windę). Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

V. Wskaźnik zatrudnienia:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2025 r. w Zakładzie Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VI. Dostarczenie dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 (sekretariat) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Dyrektor Zakładu Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim.” od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania tj. w poniedziałek, środę, czwartek od godz. 7:30 do godz. 15:30, we wtorek od godz. 7:30 do godz. 16:00, w piątek od godz. 7:30 do godz. 15:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w terminie do dnia 28.04.2025 r.

VII. Dodatkowe informacje:

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie (ważna data wpływu do Urzędu, data stempla pocztowego w przypadku wysłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego, data wpływu na elektroniczną skrzynkę pocztową oraz skrzynkę aplikacji e-puap w przypadku wysłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gmina-sepolno.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim oraz Zakładu Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim..

VIII. Informacja dot. dokumentów aplikacyjnych:

  1. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty aplikacyjne osób, które zostały umieszczone w protokole zgodnie z § 11 ust. 2 pkt 1 regulaminu, zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy o pracę z osobą wyłonioną w drodze naboru;
  3. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 1 miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym terminie dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

 

DOCXKlauzula informacyjna w procesie rekrutacji na stanowisko dyrektor ZOOS.docx (22,31KB)

DOCKwestionariusz osobowy.doc (42,50KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego