ZAWIADOMIENIE O ROZPRAWIE ADMINISTRACYJNEJ
Na podstawie art. 33 ust. 1 pkt 9, art. 36 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) w związku z art. 49 oraz art. 89, art. 90, art. 91 oraz art. 90 § 2 w zw. art. 91 § 3 ustawy z 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 dalej k.p.a.):
zawiadamiam
iż w dniu 2 grudnia 2024r. o godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim przy ulicy Tadeusza Kościuszki 11, sala nr 11A (sala sesyjna) odbędzie się rozprawa administracyjna w sprawie z wniosku DME PV Sp. z o.o. o wydanie decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia pn. „Budowa farmy fotowoltaicznej o łącznej mocy 130MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. 139/5, 158/7, 158/6, 155/2, 139/1, 139/4 obręb Jazdrowo gmina Sępólno Krajeńskie oraz na działkach o nr ewid. 238/8, 100/8 obręb Iłowo gmina Sępólno Krajeńskie”.
Uprzedza się, iż nieobecność na rozprawie stron należycie wezwanych nie stanowi przeszkody do jej przeprowadzenia (art. 94 § 1 k.p.a.).
Zgodnie z art. 95 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024r. poz. 572) na rozprawie strony mogą składać wyjaśnienia, zgłaszać żądania, propozycje i zarzuty oraz przedstawiać dowody na ich poparcie
Zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie Obwieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zawiadomienie – obwieszczenie zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 14-11-2024r.
mgr inż. Marek Zieńko
Z-ca Burmistrza