Budowa elektrowni słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ewid. 127, 128, 133/22, 71, 93/8, 130, 72, 83/2, ( obręb ewid. 0012)
IRG. 6220.22.2022 Sępolno Kraj. 2023-08-01
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 33 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 1 oraz 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 528) w związku z art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 775), Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
podaje do publicznej wiadomości
informację o możliwości zapoznania się z raportem o oddziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa elektrowni słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ewid. 127, 128, 133/22, 71, 93/8, 130, 72, 83/2, ( obręb ewid. 0012) w obrębie ewid. Świdwie – G oraz linie kablowe łączące poszczególne części inwestycji przeprowadzone w obrębie działek o nr ewid. 67, 65, 95/8, 129, 143, 92, 101 (obręb 0012) w obrębie Świdwie – G oraz na działce o nr ewid. 251/2 obręb 0008 Niechorz gmina Sępólno Krajeńskie – G” oraz o możliwości składania uwag i wniosków do ww. przedsięwzięcia i całej zgromadzonej dokumentacji.
Inwestorem przedsięwzięcia jest Elektrownia PV 94 Sp. z o.o., która złożyła wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Jednocześnie informuję, że:
1. Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tej sprawie jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego, organem właściwym do uzgodnienia warunków realizacji inwestycji jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sępólnie Krajeńskim
2. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w przez okres 30 dni tj. od 2 sierpnia 2023r. do 4 września 2023r. r. w pokoju nr 7b, w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00.
3. Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w terminie określonym w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia.
4. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
5. Uwagi i wnioski złożone po upływie terminu określonego w punkcie 2 niniejszego zawiadomienia pozostaną bez rozpatrzenia.
6. Miejscem składania uwag i wniosków jest siedziba Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.
7. Informacja o analizie i odniesieniu do złożonych uwag i wniosków będzie miała miejsce w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydawanej przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.