Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu mpzp terenu działki 168/14 obr.0001

W sprawie:
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działki o nr ewid. 168/14 zlokalizowanego przy ulicy Leśnej w Sępólnie Krajeńskim wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Rodzaj:
inwestycje
Rok podjęcia:
2023
Kadencja:
2018-2023
Data wydania:
15-06-2023
Status:
Obowiazujący
Nr obwieszczenia:
IRG.6721.1.2022
Uwagi:
-
Sępólno Krajeńskie, dnia 15 czerwca 2023 r.
 
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
terenu działki o nr ewid. 168/14 zlokalizowanego przy ulicy Leśnej w Sępólnie Krajeńskim
wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
               

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977) oraz art. 39 i art. 40 oraz w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) oraz uchwały Nr XXXIII/320/2021 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 30 sierpnia 2021 r.; zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu oraz o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działki o nr ewid. 168/14 zlokalizowanego przy ulicy Leśnej w Sępólnie Krajeńskim wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach
od 22 czerwca 2023 r. do 16 lipca 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim,
ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, w godzinach pracy Urzędu.
Przedmiotem sporządzenia planu  miejscowego jest określenie zasad zagospodarowania i zabudowy wybranych terenów położonych przy ulicy Leśnej w Sępólnie Krajeńskim.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie ww. planu miejscowego oraz prognozie odziaływania na środowisko odbędzie się w dniu 7 lipca 2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, o godz. 1100. Zgodnie z art. 17 pkt 11 osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu miejscowego. Uwagi mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, oraz ustnie do protokołu, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (e-mail: irg@gmina-sepolno.pl) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2023 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego.
Zgodnie z art. 39 ust. 1, art. 40 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim,
ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, ustnie do protokołu, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: irg@gmina-sepolno.pl, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2023 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego.
 

 
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego 
Waldemar Stupłakowski

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
1)       Dane osobowe podawane są w celu składania uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub prognozy odziaływania na środowisko będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane do archiwum w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim jako dokumenty kategorii „A”, zgodnie z przepisami dot. archiwizacji dokumentów.
2)       Administratorem podanych danych osobowych jest Burmistrz Sępólna Krajeńskiego, z siedzibą: ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.
3)       Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy, niepodanie danych osobowych skutkuje pozostawieniem uwagi bez rozpoznania.
4)       Składający uwagę ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
5)       Składający uwagę ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6)       Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 977).
7)       Składający uwagę ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania podanych danych osobowych, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego uwagę.
8)       Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim: e-mail: inspektor@cbi24.pl
 

 
pliki do pobrania:
Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego