INTERPELACJE I ZAPYTANIA
RADNYCH RADY MIEJSKIEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
Na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w sprawach dotyczących gminy radni mogą kierować interpelacje i zapytania do wójta.
Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gminy, natomiast zapytanie składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym.
Zarówno interpelacje, jak i zapytania powinny zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego ich przedmiotem oraz wynikające z nich pytania.
Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do Przewodniczącego Rady Miejskiej, który przekazuje je niezwłocznie Burmistrzowi. Burmistrz lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania.
Treść interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi podawana jest do publicznej wiadomości poprzez niezwłoczną publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy, oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty.
Rok 2023
1. Radna RM Lucyna Pająk - interpelacja z dnia 24 stycznia
PDFtreść interpelacji L.P.pdf (223,43KB)
PDFodpowiedź na interpelację1.pdf (272,65KB)
PDFOdpowiedź na interpelację 2.pdf (299,95KB)
2. Radny RM Tobiasz Świniarski - zapytanie z dnia 25 stycznia
PDFtreść zapytania T.Ś.pdf (210,11KB)
PDFodpowiedź na zapytanie.pdf (406,64KB)
3. Radny RM Antoni Dolny - zapytanie z dnia 25 stycznia
PDFtreść zapytania A.D.pdf (205,90KB)
PDFodpowidź na interpelację.pdf (589,87KB)
4. Radny RM Antoni Dolny - zapytanie z dnia 30 sierpnia
PDFTreść interpelacji A.D.pdf (224,99KB)
PDFodpowiedź na intereplację.pdf (353,94KB)
5. Radny RM Antoni Dolny- zapytanie z dnia 27 września
PDFTreść zapytania A.D.pdf (210,84KB)
PDFodpowiedź na zapytanie.pdf (314,30KB)