Strona główna   >  Aktualności

ZAWIADOMIENIE O SESJI RADY MIEJSKIEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM

15.05.2018

Uprzejmie zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim, która odbędzie się w dniu 30 maja 2018 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11 w sali im. L. Prądzyńskiego.

Tematem sesji będzie:
1.    Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za rok 2017.
2.    Sprawozdanie z wykonania uchwał Rady Miejskiej podjętych w 2017 roku.
3.    Udzielenie absolutorium Burmistrzowi Sępólna Krajeńskiego za 2017 rok.
4.    Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Sępólno Krajeńskie z organizacjami  
       pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok
       2017.
5.    Uchwały wg potrzeb.


                    
Przewodniczący Rady Miejskiej
Kazimierz Jagodziński
      
Porządek obrad
 

1.Otwarcie sesji
    a) stwierdzenie quorum,
    b) przedstawienie porządku obrad.
2.Przyjęcie protokołu z XLIII sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
3.Informacja Burmistrza Sępólna Krajeńskiego z działalności w okresie między  
sesjami, w tym z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
4.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności w okresie między sesjami.
5. Składanie interpelacji i zapytań.  
6. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za 2017 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego oraz sprawozdania finansowe.
 6.1. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za 2017 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego:
   a)przedstawienie sprawozdania,
   b) uchwała Nr 2/S/2018 Składu Orzekającego Nr 1 Regionalnej Izby Obrachunkowej w  Bydgoszczy z dnia 27 marca 2018 r.  w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza  Sępólna Krajeńskiego sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2017  rok wraz z informacją o stanie mienia Gminy,
c)opinia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim o
wykonaniu budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za 2017 rok przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego wraz z wnioskiem o udzielenie Burmistrzowi Sępólna Krajeńskiego absolutorium z wykonania budżetu za rok 2017,
d) uchwała Nr 9/Kr/2018 Składu Orzekającego Nr 1 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy  z dnia 11 maja 2018 r. w  sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sępólnie  Krajeńskim w sprawie absolutorium dla Burmistrza Sępólna Krajeńskiego z wykonania budżetu Gminy za 2017 rok.
 6.2. Sprawozdanie finansowe Gminy Sępólno Krajeńskie:
    a)  bilans z wykonania budżetu j.s.t.,
    b)  łączne sprawozdanie jednostki:
          - bilans,          
          - rachunek zysków i strat w  wariancie porównawczym,
          - zestawienie zmian w funduszu.
6.3. Dyskusja nad sprawozdaniami.
7.Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2017 rok.
8.Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Sępólna Krajeńskiego absolutorium z tytułu  wykonania  budżetu za 2017 rok.
9.  Sprawozdanie Burmistrza Sępólna Krajeńskiego z wykonania uchwał Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim podjętych w 2017 roku.
10.Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Sępólno Krajeńskie z  organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność  pożytku publicznego za rok 2017.
11. Podjęcie uchwał w sprawie:
    a)zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sępólno Krajeńskie,
    b)zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie na 2018 rok,
    c)uchylająca uchwałę w sprawie udzielenia dotacji dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego,
    d)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działki nr 23 obręb Lutówko gm. Sępólno Krajeńskie,
    e)miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zlokalizowanego przy Osiedlu Leśnym w Sępólnie Krajeńskim,
    f) aktualizacji podziału gminy Sępólno Krajeńskie na stałe obwody głosowania.
12. Odpowiedzi na  interpelacje i zapytania oraz informacje Przewodniczącego Rady o udzielonych odpowiedziach w formie pisemnej na interpelacje i zapytania zgłoszone na  poprzedniej sesji.
13.  Informacja o działaniach podjętych w okresie między sesjami w zakresie problematyki poruszanej na poprzedniej sesji RM w punkcie  „wolne  wnioski i informacje”.
14.  Wolne wnioski i informacje.
15.  Zakończenie sesji.


Projekty uchwał


Wytworzył: Przewodniczący Rady Miejskiej (15 maja 2018)
Opublikował: Administrator (15 maja 2018, 15:04:40)

Ostatnia zmiana: Administrator (15 maja 2018, 15:55:22)
Zmieniono: estetyka

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 81

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij